Gizlilik Sözleşmesi
Gizlilik politikası nedir?
Gizlilik politikası bir web sitesinin müşterilerinin ve ziyaretçilerinin verilerini topladığı, kullandığı, açıkladığı ve yönettiği bazı veya tüm yolları açıklayan bir bildiridir. Bu bildiri, bir ziyaretçi veya müşterinin gizliliğini koruma konusundaki yasal yükümlülükleri yerine getirir.
Hangi Bilgilerinizi Toplarız?
Web sitemizde bir işlem yaptığınızda sürecin bir parçası olarak bize sağlamış olduğunuz adınız, adresiniz, e-posta adresiniz gibi kişisel bilgileri toplarız. Kişisel bilgileriniz sadece yukarıda bahsedilen belirli sebeple için kullanılacaktır.
Web sitemize girdiğiniz veya bize başka yollarla sunduğunuz tüm bilgileri alır, toplar ve depolarız. Bunun yanı sıra, bilgisayarınızı İnternete bağlamak için kullanılan İnternet Protokolü (IP) adresini, giriş, e-posta adresi, şifre, bilgisayar ve bağlantı bilgilerini ve satın alma geçmişi bilgilerini de toplarız. Sayfa yanıt süreleri, belirli sayfalara olan ziyaretinizin uzunluğu, sayfa etkileşim bilgileri ve sayfadan ayrılmak için kullanılan yöntemler de dahil olmak üzere oturum bilgileri ölçmek ve toplamak için yazılım araçları kullanabiliriz. Ayrıca kişisel olarak tanınmanıza sebep olabilecek bilgiler (isim, e-posta, şifre ve iletişim bilgileri de dahil); ödeme ayrıntıları (kredi kartı bilgileri de dahil), yorumlar, geri bildirimler, ürün incelemeleri, öneriler ve kişisel profiliniz gibi bilgilerinizi de toplarız.
Bilgileri nasıl topluyoruz?
Web sitemizde bir işlem yaptığınızda sürecin bir parçası olarak bize sağlamış olduğunuz adınız, adresiniz, e-posta adresiniz gibi kişisel bilgileri toplarız. Kişisel bilgileriniz sadece yukarıda bahsedilen belirli sebeple için kullanılacaktır.
Neden bu tür kişisel bilgileri topluyoruz?
Bu tür Kişisel olmayan ve Kişisel Bilgileri şu amaçlarla topluyoruz:
-
Hizmet sağlamak ve işletmek için;
-
Kullanıcılarımıza sürekli müşteri yardımı ve teknik destek sağlamak için;
-
Sitemizin Ziyaretçilerine ve Kullanıcılarına genel veya kişiselleştirilmiş hizmetlerle ilgili ulaşmak ve promosyon mesajları gönderebilmek için;
-
Bizim ve iş ortaklarımızın hizmet sunmak ve sunduğumuz hizmetleri geliştirmek için kullanabileceğimiz toplu istatistik verileri ve başka toplu ve/veya çıkarsanmış Kişisel Olmayan Bilgiler oluşturmak için;
-
Yürürlükteki yasa ve yönetmeliklere uymak için.
Sitemizin ziyaretçilerinin kişisel verilerini nasıl depoluyor, kullanıyor ve ifşa ediyoruz?
Şirketimiz Wix.com platformunda barındırılmaktadır. Wix.com bize ürünlerimizi ve hizmetlerimizi size satmamıza imkan tanıyan bir online platform sunar. Verileriniz, Wix.com'un veri depoları, veritabanları ve genel Wix.com uygulamaları aracılığıyla depolanabilir. Wix, verilerinizi bir güvenlik duvarı arkasındaki güvenli sunucularda depolar.
Wix.com tarafından sunulan ve şirketimizce kullanılan tüm doğrudan ödeme ağ geçitleri Visa, MasterCard, American Express ve Discover gibi markaların ortak çabası sonucu kurulan PCI Güvenlik Standartları Konseyinin yönettiği PCI-DSS tarafından belirlenen standartlara uygundur. PCI-DSS yükümlülükleri mağazamızın ve hizmet sağlayıcılarımızın kredi kartı bilgilerinizi güvenli bir şekilde işlemesini sağlar.
Sitemimizin ziyaretçileriyle nasıl iletişim kurarız?
Size hesabınızla ilgili bildirimler göndermek, hesabınızla ilgili sorunları gidermek, bir anlaşmazlığı çözmek, borçlu olduğunuz ücreti veya miktarı almak, anket yoluyla görüşlerinizi almak, şirketimize dair güncellemeler göndermek veya Kullanıcı Sözleşmemizi, yürürlükteki ulusal yasaları ve sizinle olan herhangi bir anlaşmayı tatbik etmek üzere sizinle iletişime geçebiliriz. Bu amaçlarla sizinle e-posta, telefon, kısa mesaj veya posta yoluyla iletişime geçebiliriz.
Sitemizin ziyaretçileri rızalarını nasıl geri çekebilir?
Artık verilerinizi işlememizi istemiyorsanız lütfen bizimle e-postanız üzerinden iletişime geçin ve bize fiziksel posta adresiniz üzerinden posta yoluyla ulaşın.
Gizlilik politikası güncellemeleri
İstediğimiz zaman bu gizlilik politikasını değiştirme hakkımızı saklı tutuyoruz, bu yüzden bu politikayı sık sık inceleyin. Değişiklikler ve açıklamalar web sitesinde paylaşıldığı andan itibaren yürürlüğe girecektir. Bu politikada önemli değişiklikler yaparsak size buradan politikanın güncellendiğine dair bildirim yapacağız ve böylece topladığımız bilgilerden, bu bilgileri nasıl ve hangi durumlarda topladığımızdan ve kullandığımızdan ve ifşa edip etmediğimizden haberdar olabileceksiniz.
Sorular ve iletişim bilgilerimiz
Hakkınızda sahip olduğumuz herhangi bir kişisel bilgiye erişmek, bilgiyi düzeltmek, değiştirmek veya silmek isterseniz lütfen bizimle destek@mumii.com.tr mail adresi üzerinden iletişime geçiniz.
CAYMA HAKKI VE İADE KOŞULLARI
GENEL:
1.Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
2.Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
3.Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri alıcılar tarafından ödenecektir.
4.Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise, Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.
5.Satın alınan ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgesi, kullanım kılavuzu gibi belgelerle teslim edilmek zorundadır.
6.Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel Alıcı’ya iade edilmek zorundadır.
SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ İSE:
7.Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.
KREDİ KARTININ YETKİSİZ KULLANIMI İLE YAPILAN ALIŞVERİŞLER:
8.Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı'ya ödenmez ise, Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri SATICI’ya ait olacak şekilde SATICI’ya iade etmek zorundadır.
ÖNGÖRÜLEMEYEN SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZ İSE:
9.Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.
ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ:
10.Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. ALICI , Teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle Fatura da iade edilmelidir.
CAYMA HAKKI:
11.ALICI; satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, SATICI’ya aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.
12.SATICININ CAYMA HAKKI BİLDİRİMİ YAPILACAK İLETİŞİM BİLGİLERİ:
ŞİRKET : EMİNE CANACANKATAN
ADI/UNVANI: MUMİİ
ADRES:Eğriçam mah. 2137 Sok. Omorfo İş Merkezi No:1 Kat:6 Daire NO:23 YENİŞEHİR / MERSİNE
E-POSTA: destek@mumii.com.tr
TEL: 05067564817
CAYMA HAKKININ SÜRESİ:
13.Alıcı, satın aldığı eğer bir hizmet ise, bu 14 günlük süre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz. Alıcı’ya Cayma hakkına ilişkin bildirim Mesafeli Sözleşmelerde ve İptal Koşullarında sunulmuş olup, Alıcı Cayma koşullarını bilerek sipariş vermektedir.
14.Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ ya aittir.
15.Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde SATICI' ya iadeli taahhütlü posta, faks, e-posta veya SATICI tarafından bildirilen yöntem ile yazılı veya ilgili yöntemle bildirimde bulunulması ve ürünün işbu sözleşmede düzenlenen "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler" hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.
CAYMA HAKKININ KULLANIMI:
16.3. kişiye veya ALICI’ ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
17.İade formu, İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
İADE KOŞULLARI:
18.SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve ALICI’yı borç altına sokan belgeleri ALICI’ ya iade etmek ve 20 günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.
19.ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan ALICI sorumlu değildir.
20.Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER:
21.ALICI’nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan, iç giyim alt parçaları, mayo ve bikini altları, makyaj malzemeleri, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ALICI’ya teslim edilmesinin ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlara ilişkin mallar, Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar, ile ses veya görüntü kayıtlarının, kitap, dijital içerik, yazılım programlarının, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazlarının, bilgisayar sarf malzemelerinin, ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir. Ayrıca Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da Yönetmelik gereği mümkün değildir.
22.Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir.
23. Aşağıdaki mesafeli sözleşmeler yönetmeliği gereğince; cayma hakkının kullanılmayacak ürünler,
-
Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
-
Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler. Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
-
Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
-
Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
-
Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
-
Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.
TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI
24.ALICI, ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI’dan talep edebilir ve her koşulda ALICI’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul eder.
ÖDEME VE TESLİMAT
25.Sitemiz üzerinden İYİZİCO ile kredi kartlarınızla, her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkânlarından yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.